The future of direct selling
Przyszłość należy do branży direct selling. Dlaczego? Ponieważ zmiany na rynku pracy, nowe zachowania konsumentów oraz rewolucja technologiczna tworzą idealne warunki dla rozwoju tego biznesu.
Klienci są zmęczeni masową komunikacją i masowymi produktami. Szukają bezpośredniego, autentycznego kontaktu z prawdziwym sprzedawcą, który angażuje się w relację i którego kompetencjom mogą zaufać. Z drugiej strony coraz więcej osób, szczególnie młodych, szuka w pracy niezależności. Millennialsi wybierają samozatrudnienie, odpowiedzialność za realizowane cele i elastyczny czas pracy; chcą sami być swoimi szefami. Praca w direct selling może im to zagwarantować, w przeciwieństwie do standardowego etatu.
Innymi słowy, filozofia direct selling odpowiada na potrzeby zarówno klienta, jak i pracownika jutra.
Dlatego przyszłość branży będzie:
- technologiczna
- cyfrowa
- zrobotyzowana
- społecznościowa
- emocjonująca!
Przeczytaj więcej na ten temat - pobierz ebooka
(w języku angielskim)