Case studies
Klient
Kategoria
- Investment Fund
Nowa aplikacja mobilna dla instytucji finansowej
Zwiększenie dostępności usług w aplikacji mobilnej dla branży TFI
Więcej- Fundusze Inwestycyjne
- Skarbiec
Cyfrowa Transformacja Skarbiec TFI — Jak zaprojektowaliśmy system, który jest blisko klienta
Platforma, która pozwala klientom na intuicyjne zarządzanie inwestycjami
Więcej- Fundusze Inwestycyjne
- Skarbiec
Cyfrowa transformacja Skarbiec TFI — Samoobsługowa platforma inwestycyjna na miarę nowoczesnych potrzeb
Jak Skarbiec TFI zbudował elastyczną i niezależną platformę, by sprostać oczekiwaniom cyfrowych inwestorów i zapewnić długoterminowy rozwój
Więcej- Fundusze Inwestycyjne
- Grupa Morizon-Gratka Sp. z o.o
Zaawansowane analizy lokalizacyjne w serwisie Gratka.pl dzięki integracji z Pointo.pl
Zwiększenie atrakcyjności ofert i zaangażowania użytkowników poprzez szczegółowe dane o otoczeniu nieruchomości
Więcej- Custom
- Investment Fund
Migracja systemu i realizacja strategii ESG w instytucji finansowej
Efektywna współpraca z agentem transferowym dla poprawy bezpieczeństwa i doświadczeń użytkowników
Więcej- Fundusze Inwestycyjne
- Leifheit
Redesign międzynarodowej platformy Leifheit
Wzrost konwersji o 100% i zwiększenie średniej wartości koszyka o 17%
Więcej- E-commerce
- Hella + Health
Hella + Health - rewolucyjny insurtech ułatwiający zamawianie planów medycznych
Jak ulepszyć Customer Experience (CX) podczas procesu porównywania i wyboru ofert ubezpieczenia medycznego
Więcej- Custom
- Self-service
- Vertabelo
Migracja infrastruktury Vertabelo do chmury AWS
Wzrost skalowalności i poprawa czasu odpowiedzi dla użytkowników o 50%
Więcej- Cloud
Jak usprawnić polski m-commerce
Wyniki 3. edycji programu Google Retail Growth
Więcej- Digital experience
- E-commerce
- UX
- Santander Bank Polska SA
Najszybsza strona bankowa w polskim internecie
Przyśpieszenie ładowania głównych stron produktowych o 300%
Więcej- Banki
- CMS
- Digital experience
- Portal
Digital Insights Newsletter
Twój miesięczny zastrzyk wiedzy o budowaniu cyfrowych doświadczeń klienta